Rossz dvd filmek

A blogban rossz filmeket szeretnék bemutatni hogy megóvjalak titeket a valótlanságtól ;) Bevallom az ötlethez hozzájárult a www.rosszpcjatekok.blog.hu nézetek el oda is!

Linkblog

Archívum

HTML

Újabb gondok

2007.08.24. 22:04 | mark3r | 17 komment

Üdvözlök mindenkit!

Hát isten se akarja hogy ebből legyen valami kivéve ha segítetek nekem!
Az a gondom hogy amivel eredetileg fel akartam venni WMP-ből a filmet az a Fraps nevű program, de nekem valamiért csak a 2.0.0 verzíót inditja el a többit nem nyitja meg azzal pedig nemtudom felvenni! Tehát a SEGÍTSÉGETEKET kérném hogy tudnátok e mondani olyan programot ami WMP-ből felveszi amit lejátszok. Előre is KÖSZÖNÖM!

(mármint nem az egész filmet akarom felvenni, hanem csak belőle a bemutatni kívánt részleteket ;) de ha valakinek van valami egyszerűbb megoldása azt is írja le nyugodtan ;) )

Viszlát!

Címkék: újabb gondok

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszfilmek.blog.hu/api/trackback/id/tr99148279

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gyonax 2007.08.24. 22:12:54

Esetleg a SnagIt nevű program? Vagy már nem aktuális? A program weboldala:www.techsmith.com/screen-capture.asp

SunyiMad 2007.08.24. 22:30:07

Bár én nem tudok neked segíteni, de csak úgy bíztatásból elmondom, hogy nem te vagy az egyetlen ezzel a problémával, nekem is dettó ugyanaz. Fraps 2.0.0 megy, az újabbakat elindítom, tölt és nem jön be semmi... Próbálkoztam már mindennel, kitöröltem a registryből, stb., de nem ment. :(

qtari 2007.08.25. 17:16:29

Esetleg a Hypercam nevű program?
www.letoltes.com --> itt keeress rá!

mark3r 2007.08.25. 18:33:48

Rendben, minden egyes tippet köszönök és utánana nézek a snagIT technikai problémák miatt nem vált be, a Hypercam-nak pedig most nézek utána.

mark3r 2007.08.25. 18:56:15

@qtari
A program remekül működik és nagyon megörültem mikor végre valami normálisan elkezdett felvételt készíteni ;) DE HÁT ÉN A VILÁG LEGSZERENCSÉTLENEBB EMBERE VAGYOK ;) és valamiért semeik lejátszó programból nem képes felvételt készíteni mivel az fekete lessz és hang sincs a vidiből :( Eszt tudnám valahogy orvosolni?

qtari 2007.08.25. 19:32:56

A hang menüpontban a hangfelvételt ki kell pipálni, illetve a vezérlőpultban a hang és audioeszközöknél a hangfelvételt wave-re(hanghullámra) kell állítani. Tényleg fekete lesz a vidi. Én csak youtube-ról készítettem vele felvételt, az sikerült is, másra nem használtam, most szereztem be én is pár napja. Azt tudnám tanácsolni, hogy ezzel a freddyd-t keresd meg, talán ő tud megoldást erre. Vagy pedig vmilyen videovágó programmal csináld meg amit akarsz, nem kell ahhoz külön felvenni a részleteket. Videovágóval megvágod, és plussz hangsávként rárakod amit te beszélsz a filmről.

carmo 2007.08.28. 17:11:11

Ejnye a technika ördöge, pedig kiváncsi volnék ezekre a videókra... ne add fel. ;)

gyonax 2007.08.29. 22:04:04

Oh, bocs ezek webkamárás felvevők.

LordVidra 2007.09.06. 20:53:15

Nekünk van egy videófelvevőnk, a pontos nevét sajnos nem tom, mert a másik gépen van. A tesóm töltötte le, álítólag szimplán beírta a google-be, hogy game recorder és ki is dobta, asszem pont első helyen.

Elönye: Szerintem rendkivül felhasználó barát és 2 progiból áll (asszem) az egyik egy játékfelvevő a másik meg bármilyen részletet felvesz a képernyőn.

Hátránya: Én eddig csak a játékfelvevőt teszteltem le, az elvileg avi vagy wmv-be ment el fájlokat, úgyhogy előfordulhat, hogy a monitoron felvevő is ezt csinálja. És sajnos berak egy qwa linket a bal felső sarokba és azt asszem nem lehet kiszedni, de szerintem egy próbát megér. Ha megtudom a pontos címét elmondom.

trenmost 2007.09.07. 18:16:27

és a szinkronparódiák miknek számítanak? az is jogtalan?

LordVidra 2007.09.14. 20:58:41

Van még egy kis gond azzal a game recorderrel, ami mégse teszi túl használhatóvá a te esetedben, mégpedig, hogy csak 1 perces felvételt lehet vele készíteni és gond. Nekem jó, mert szeretnék csinálni egy fan-videót a rosszpcjátékoknak (nem utanzást, fan-videót) ugyanis találtam egy bűnrossz játékot amit muszály lekritizálnom (Bocsi, de most már nem fogom kiírni cd-re és elküldeni Freedy-nek, már megvan az anyag, csak össze kell vágni és szikront adni alá) Na további sok sikert, és támogatom a honlapot :)

LordVidra 2007.09.14. 21:19:51

Bocs, hogy megint írok, de qtari-nak igaza van, ha nincs videóvágód, de van LimeWire-ed vagy FlashGet-ed vagy bármi más torrentes progid, akkor szerezz be egy Pinnacle Studio 9.0-t (a tizet nem ajánlom, mert az nálunk nem volt jó, de lehet, hogy nálad mükszik) vagy bármi más jó videóvágót (de tegyél magadnak egy szivességet és a közelébe ne menj a Windows Movie Makernek.) A filmet elvileg egészben is be lehet rakni így videóvágóba, Igaz ezzel a módszerrel sokkal lassabb lesz az egész elkészítés, de szerintem ha beleuntál a recorderekbe akkor ezt próbáld ki. Az már neccesebb, ha eredeti bolti dvd-n van, mert akkor bizony kellhet egy recorder. Ja és azt hiszem ez a "feketeséget vesz föl" valami ehez hasonló velem is előfordul, csak azt hiszem én Print Screen-elni akartam valamit és nem jelenítette meg :( Kár ezért a honlapért, pedig szerintem remek ötlet lenne.

Üdv: Vidra

U.i.: Ja és még valami, szerintem, bár semmit nem tok a jogról, lehet ezt úgy tekinteni, mint egy kritikát. Pl. Az Élet és Irodalom nevü (érthetlen) hetilap se hinném, hogy kéri az engedélyét a színházaknak, hogy kritikát írjanak a színdarabokról, vagy a tv-től se hiném, hogy engedélyt kérnek. Az egyetlen jogi bibi csak annyi lehet, hogy ide bevágod ezt a filmrészletet, és ez illegális reklámnak minősülne vagy tudom is én. De azt remélem, hogy talán nem fognak majd éppen erre vadászni az ilyen jogi-barmok, hogy leülnek az gép elé és akkor "Hú na most keresünk illegális videókat" :) Bár azért fenn áll a kockázat, na mind1 a te döntésed.

És mégegyszer LordVidra, de sokat írok mostanában 2007.09.14. 21:35:10

Na ismét én, hogy adjak egy linket:
A világ legrosszabb mozis jelenetei 6 kategóriában (egy kis angol tudás nem árt, asszem az ötödikhez :D )
www.youtube.com/watch?v=5j3DQsbeXjI

Halálra röhögtem magam, mikor elöszőr láttam, főleg a másodikon XD

qtari 2007.09.14. 23:31:45

Ha dvd-n van a film, akkor sem kell recorder, átkonvertálod pl Fairuze wizard-al aviba, vagy dvdx-el mpegbe, vagy bármilyen más konvertáló progival, és akkor mehet a videovágás. Adobe Premiere programmal is jó lehet vágni, CTRL+K-val tudsz vágási pontokat elhelyezni, azokat elhelyezed, így klippekre lesz vágva a film és ami nem kell, azt kiveszed.

mabeno (rpcjs) · http://www.poenvideok.blog.hu 2007.09.17. 20:31:21

tudom, nem ide tartozik, de nem tudodja valaki hogy lehet úgy berakni úgy klippeket mind pl freddyD hogy az oldalon megjelenik? egyépként szerintem egyik frapssel sem megy mert az csak programoknál jelenik meg.
süti beállítások módosítása