Rossz dvd filmek

A blogban rossz filmeket szeretnék bemutatni hogy megóvjalak titeket a valótlanságtól ;) Bevallom az ötlethez hozzájárult a www.rosszpcjatekok.blog.hu nézetek el oda is!

Linkblog

Archívum

HTML

Kóstoló

2007.08.19. 12:29 | mark3r | Szólj hozzá!

Üdvözlök mindenkit!

Az elsőként bemutatni kívánt filmemről ezt a kritikát olvastam a horrorfreak-en:


"Az utolsó film pedig a *** *****-********** ******. Az Üvöltés bűnrossz negyedik részének a direktorra rendezte ezt a thrillert. Előzetest ehhez sem találtam. A dvd totál fapados, se egy előzetes, semmi! Az 5.1-es hangot is felejtsük el, sőt még eredeti angol hangot sem kapunk. És ezért van pofája valakinek 1990.-et elkérni? Szégyellje magát!"

Ez a kritika remekül jellemzi a filmet!
Mivel én is kerestem hozzá valami előzetes jellegű dolgot (mint ahogy az elkövetkező videóimnál fogom) de nem találtam így be kell érnetek ennyivel. :)

Viszlát!

Címkék: kóstoló

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszfilmek.blog.hu/api/trackback/id/tr38143649

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása