Rossz dvd filmek

A blogban rossz filmeket szeretnék bemutatni hogy megóvjalak titeket a valótlanságtól ;) Bevallom az ötlethez hozzájárult a www.rosszpcjatekok.blog.hu nézetek el oda is!

Linkblog

Archívum

HTML

Baljós dolgok

2007.08.19. 15:45 | mark3r | 4 komment

Lehet mégsem lessz semmi a blogból mivel a videókat szerzői jog védi. A következő figyelmeztetést kaptam freddyD mestertől:

@mark3r

Már nekem is eszembe jutott a rosszfilmes blog, (már más is írt nekem az ötlettel kapcsolatban), de elég hamar lemondtam az ötletről, mert a tűzzel játszanék.

Videókat feltenni játékról egy dolog. De filmjeleneteket az más... Gondolj csak a dvd-k elején lévő szövegre.

Én már a Ski Parkos jelenetnél aggódtam egy kicsit, de írtam a forgalmazónak, és még csak nem is válaszoltak, úgyhogy nekem hallgatás -> beleegyezés. Valamint fel is tüntettem a film címét.

Szóval azért gondold meg...

Szeretnék a dolgoknak utána járni ezért a videó sajnos tovább késlekedik, lehet hogy az egésznek lőttek. Ezúton is szeretném megköszönni a figyelmeztetést freddyD-nek!
Pedig rengeteg leleplezésre váró sz*r film került volna be ide...
Kár érte...

Viszlát!


Címkék: dolgok baljós

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszfilmek.blog.hu/api/trackback/id/tr46143753

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

attttti 2007.08.20. 15:14:29

Figyi a szar filmek rendezői úgyse perelnek mert hát ilyen film miatt bármit is kezdeni egy részlettel kapcsolatban röhej :)

mark3r 2007.08.20. 16:09:56

Ehh, renben köszönöm akkor neki is látok :D

Geooorge 2007.08.20. 16:30:12

hajrá, mostmár kiváncsi lettem XD

Ossi 2008.11.02. 20:18:28

Szia!
Olvastam a blogodat, sztem jó ötlet, hasonlót csinálok énis, bár én nem csak a rossz filmekről írok, hanem mindenféléről. Láttam, hogy félsz feltenni filmrészletet (jogosan félsz sztem), de ha mást nem, akkor a trailert sztem simán feldobhatod, az úgytudom szabadon terjeszthető. Ha gondolod, nézd meg a blogomat: www.filmertekeles.blog.hu . Jó blogolást, jó rosszfilmnézést :D Minden jót, szia!
süti beállítások módosítása